#نسل_الأغراب
629,266
Reddit
| اللي جاي كله نار 🔥🔥.. اللي فات كوم.. واللي جاي كوم تاني بين "حمزة وغفران" 😲💥

جزء من مسلسل

يتناول العمل في إطار درامي اجتماعي قصة من قصص المجتمع الصعيدي المصري، فبعد اتهامه بالقتل وقضاء فترة عقوبة طويلة بالسجن، يخرج فيجد صديقه قد تزوج من امرأته ونسب ابنه إليه، فيقرر الانتقام منه.

يعرض مسلسل "نسل الاغراب" على قناة on الساعة 7:45 مساء، يوميًا خلال شهر رمضان





تأليف : محمد سامي
إخراج : محمد سامي
إنتاج سينرجي تامر مرسي


شاهد مقاطع مسلسل : bit.ly/3mZTVnb
اشترك في قناة الرسمية: bit.ly/ONtvEG
اشترك في القناة الرسمية: bit.ly/OnDrama


:تابعونا على

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
IRbin | irbin.info
Facebook | facebook.com/ONtv
Instagram | instagram.com/ONtv
Twitter | twitter.com/ONTVEgy
Tik tok | tiktok.com/onent

نظر
  • علي العبادي
    علي العبادي

    شاطر المخرج الموضوع متلعق باخته لازم يفرق الجميع مؤلف حلو بس عائلي

  • ASAR Youssef
    ASAR Youssef

    حمزه زباله وناكر للجميل في ثانية غضب نسي كل اللي عمله معاه غفران اللي رباه ورعاه وعامله افضل من ابنه مايستاهلش حب وحنان غفران عليه ابدا طلع حقير وقليل الاصل للاسف

  • Omar Omar
    Omar Omar

    Hamza w jalila tol lmosalsal y9ol 7ane3mel w 7ansawe lhawayal fa l2akher akalo 3la 9afahom😁😁😁😁😁😁😥😌

  • Mohamed Farrag
    Mohamed Farrag

    اللي فات كوم واللي جي نت

  • Pilly gapal
    Pilly gapal

    احمد السقا فارس السينما المصريه

  • sarah energy
    sarah energy

    حمزه دوره وتمثيل أحله من سليم

  • Mahmoud Talaat
    Mahmoud Talaat

    وما أريد أن أختم به بياني هذا هي البشرى من الله للمستكبرين عن التصديق بآيات الله وخليفته المهديّ ناصر محمد تصديقًا لقول الله تعالى: { فَلَا أُقْسِمُ بِالشَّفَقِ ‎﴿١٦﴾‏ وَاللَّيْلِ وَمَا وَسَقَ ‎﴿١٧﴾‏ وَالْقَمَرِ إِذَا اتَّسَقَ ‎﴿١٨﴾‏ لَتَرْكَبُنَّ طَبَقًا عَن طَبَقٍ ‎﴿١٩﴾‏ فَمَا لَهُمْ لَا يُؤْمِنُونَ ‎﴿٢٠﴾‏ وَإِذَا قُرِئَ عَلَيْهِمُ الْقُرْآنُ لَا يَسْجُدُونَ ۩ ‎﴿٢١﴾‏ بَلِ الَّذِينَ كَفَرُوا يُكَذِّبُونَ ‎﴿٢٢﴾‏ وَاللَّهُ أَعْلَمُ بِمَا يُوعُونَ ‎﴿٢٣﴾‏ فَبَشِّرْهُم بِعَذَابٍ أَلِيمٍ ‎﴿٢٤﴾‏ إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَهُمْ أَجْرٌ غَيْرُ مَمْنُونٍ ‎﴿٢٥﴾‏ } صدق الله العظيم [ سورة الانشقاق ]. وسلامٌ على المُرسَلين والحمدُ لله ربِّ العالمين.. خليفة الله على العالمين الإمام المهديّ ناصر محمد اليماني. 21 - رمضان - 1442 هـ 03 - 05 - 2021 مـ 12:35 مساءً ( بحسب التقويم الرسمي لأمّ القرى ) ______________ *لسوف تشتد قارعةُ حرب كورونا وحرب المُناخ..* #قارعه_حرب_كورونا_وحرب_المناخ

  • ŤHÊ WĂÑȚËĐ
    ŤHÊ WĂÑȚËĐ

    بكل لغات العالم 🙏 🇵🇸 #انقذوا_حي_الشيخ_جراح 🇬🇧 #Save_SheikhJarrah_neighborhood 🇺🇸 #savesheikhjarrah 🇷🇺 #Спасти_район_ШейхДжарра 🇹🇷 #ŞeyhJarrah_mahallesini_kurtar 🇩🇪 #Siehe_SheikhJarrah_Nachbarschaft 🇫🇷 #Sauver_le_quartier_de_SheikhJarrah 🇪🇦 #Salva_el_barrio_de_SheikhJarrah 🇮🇹 #Salva_il_quartiere_di_SheikhJarrah 🇨🇳#救_谢赫_贾拉合 #להציל_את_שכונת_שייח_גראח

  • تيا عصام
    تيا عصام

    صلى علي من يشفع لك يوم القيامة

  • نورالهدئ
    نورالهدئ

    مسلسل كلش ممل ويماطلون فيه يجيبوها منا ويودوها منا شوكت نكوم نطلع بس 10 ح

  • سلوم ال دليم √
    سلوم ال دليم √

    شيصير هسه لو يجيني اشعار تابعك فلان🇮🇶خذلك نضره ع محتواي متعوب عليه♥.

  • فلسطين
    فلسطين

    #انقذوا_حي_الشيخ_جراح الله يحماكي يا بلدي 💪🇵🇸 تزعجهم فلسطينيتنا لانها تذكرهم بخيانتهم

  • فلسطين
    فلسطين

    #انقذوا_حي_الشيخ_جراح الله يحماكي يا بلدي 💪🇵🇸 تزعجهم فلسطينيتنا لانها تذكرهم بخيانتهم

  • esra fahmy
    esra fahmy

    لسوف تشتد قارعةُ حرب كورونا وحرب المُناخ .. ..Disaster of corona war and climate war will surely intensify. Imam Mahdi Nasser Mohammad Al-Yemeni 21 - Ramadan - 1442 AH 03 - 05 - 2021 AD 12:35 pm www.mahdialumma.net/showthread.php?t=42358 #CoronaAndClimateWarTragedy --/

  • Shamel Azmy
    Shamel Azmy

    بلاش قرف

  • Ahmed Nader
    Ahmed Nader

    الواد باين فى كلامه انه بيقلد احمد السقا فشخ 1:44

  • حالات واتس
    حالات واتس

    تضامن مع الشعب الفلسطيني

  • marco max
    marco max

    الي جايين متأخرين مثلي 😂😂 : يعني شيصير هسا من يجيني شعار شخص تابعك اطير من الفرح 😂❤️ تحياتي الكم وين ماكنتم احبكم 💔🥀🤗🤗

  • Hamdy Ayman
    Hamdy Ayman

    ايه المسلسل الي كله حقد وكره دا هي الناس ناقصة ما القلوب وسخة لوحدها

  • Mustafa Mohammed
    Mustafa Mohammed

    انا بحب واحده ممكن تدعو ربنا يخليها ليا وتكون مراتي قولو يارب ياللي بتحبها تبقي مراتك وربنا يخليكو لبعض بالله عليكوو دعوه 40 شخص مستجابه

  • M
    M

    مسلسل فاااااشل

  • ايمان غمرى -Iman Ghamry
    ايمان غمرى -Iman Ghamry

    اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عنى وعن أهلى وذريتى اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن أمى وأبى ووالديهم اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن إخوتى وذرياتهم اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن اخوتي و جميع أقاربى و أصدقائى وزملائى وجيرانى ومن يحبنى وأحبهم اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عمن دعا لى فى ظهر الغيب ومن وصانى بالدعاء اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن من له حق علينا ومن أسأنا اليهم اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن مرضانا اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن حينا و ميتنا اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عن موتانا و اسكنهم الفردوس الأعلى اللهم إنك عفو تحب العفو فاعف عنا و اغفر لنا و ارحمنا و تب علينا انك انت التواب الرحيم ♡♡

  • Youssef Tayson
    Youssef Tayson

    هو اتحبس لييه

  • عبدالنعيم الاعظم ابوجراح
    عبدالنعيم الاعظم ابوجراح

    سلسلةُ بيانات البعوضة الخفيّة وسرّ فايروس كورونا .. Series of the hidden Ba-ooda and secret of coronavirus. Imam Mahdi Nasser Mohammad Al-Yemeni 10 - Rajab - 1441 AH 05 - 03 - 2020 AD 12:51 pm www.mahdialumma.net/showthread.php?p=324226 1 #CoronaAndClimateWarTragedy يا الله RgTKR0

    • جحخه جحمه
      جحخه جحمه

      .

  • ورده بيضاء
    ورده بيضاء

    irbin.info/loft/fy-lm-h-y/m-CgpoKmx515pKU.html

  • wael farouk el gazzar
    wael farouk el gazzar

    مو اسمة نسل الاغراب.. اسمة مسلسل جليلة وحكم جليلة وتهديدات جليلة.. المسلسل كلة مسلسل جليلة..... اتفوووووو

  • رووسه / Roosa
    رووسه / Roosa

    صلي على الحبيب محمد 🌸💜‘

  • Hadeer Elsharqawy
    Hadeer Elsharqawy

    #ليلة-القدر ﻻ تنام إﻻ وأنت كاتب "ﻻ إله إلا الله" عسى تنام وأنت من الفائزين .

  • محمود حامد
    محمود حامد

    استغفرالله العظيم

  • بنت دلوعة
    بنت دلوعة

    ممكن استفسار عاوزة حد يفهمني

    • احمد حسن
      احمد حسن

      يفهمك ايه

  • Ra7oma ra7oma
    Ra7oma ra7oma

    المشهددد اوووفررر من ناحيه الكتابه مش التمثيل

  • الشاعر محمد فتحى شحات
    الشاعر محمد فتحى شحات

    هل يوجد هنا شخص يدعم الشعراء ....

  • نور القرآن
    نور القرآن

    لو عندك وسواس قهري تابع قناة هاني عرفة لعلاج الوسواس القهري وادعيلي 😍😘💐

  • Sara Ali
    Sara Ali

    لا هاذي غلطه من المخرج شلون يطلع حمزة ناكر المعروف وخاين مع العلم غفران ابدا مايفرق بينه وبين سليم صدك حمزة مثل ابوه عساف زبالة

  • طبيخ رجالة - Belal Ahmed
    طبيخ رجالة - Belal Ahmed

    رح ارجع بعد ٦ شهور ان شاء الله ورح اشوف كم واحد يحب الرسول صل الله عليه وسلم 💕💕

  • Khira Alkhader
    Khira Alkhader

    الله يرزق أولاد وبنات المسلمين بالازواج الصالحة ويألف بينهم

  • Khira Alkhader
    Khira Alkhader

    ربي أغفر لي ولوالدي ولجميع المسلمين

  • Khira Alkhader
    Khira Alkhader

    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ. إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ الْكَوْثَرَ (1) فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ (2) إِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الْأَبْتَرُ (3)مبروك لي ولك الاجر

  • Khira Alkhader
    Khira Alkhader

    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ. إِنَّا أَعْطَيْنَاكَ الْكَوْثَرَ (1) فَصَلِّ لِرَبِّكَ وَانْحَرْ (2) إِنَّ شَانِئَكَ هُوَ الْأَبْتَرُ (3)

  • الهبة التعليمية
    الهبة التعليمية

    irbin.info/loft/fy-lm-h-y/lqqrpoDSmHp-rn8.html

  • الحياة مع مروة - Media Experts
    الحياة مع مروة - Media Experts

    يَا رَبِّ دُلني بِكَ عَلَيْك ‏خُذْنِي مِنِّي إِلَيْكَ ‏ذَكِّرْنِي طُولَ حَيَاتِي ‏أَنَّ حَيَاتَي لَكَ" ♥️

  • Sampath Karunanayaka
    Sampath Karunanayaka

    irbin.info/loft/fy-lm-h-y/dJmMf5-rmXKj2pmb.html

  • تشكيله ساسو✌😎
    تشكيله ساسو✌😎

    نفسي اجد ١٠٠ مستغفر

  • yosseif PUBG
    yosseif PUBG

    صلي على النبي عليا افضل الصلاة والسلام

  • رفيقت القلب
    رفيقت القلب

    المسلسل ده انا حبيتو اوى اوى اوى

  • xxx bolder
    xxx bolder

    يشبه كريتس

  • احمد القاضى
    احمد القاضى

    سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

  • احمد القاضى
    احمد القاضى

    صلى على رسول الله

  • mossad hamdi
    mossad hamdi

    في كلام كتير مش كلام الصعيد ودراماا زايده عن حدها

  • القارئ سيد الراشد Syed Alrashid
    القارئ سيد الراشد Syed Alrashid

    يبقي صوت القران هو الأفصل فهل من مشجع لاهل القران؟💙😳.

  • mariam. A.Ramadan
    mariam. A.Ramadan

    مشهد كامل لاحمد مالك مفهمتش منه كم جمله علي بعض معرفش ايه مخارج الحروف المهببه ده مع انه موهوب معرفش في ايه 🤷هو وداش دورهم عجيب

  • الهبة التعليمية
    الهبة التعليمية

    irbin.info/loft/fy-lm-h-y/cdmbgoTH26efqJk.html

  • احمد عبد الرحمن
    احمد عبد الرحمن

    لا حمزه ولا سليم ماشى معاهم الدور

  • حمود المطيري
    حمود المطيري

    يا شيخ هو سحب وجحد ابوه الحقيقي تبيه يعترف فيك يا غفران؟!

  • 3azra3eel rap | عزرائيل راب
    3azra3eel rap | عزرائيل راب

    حمزة هيبقى مع عساف

  • Ahmed Gamal
    Ahmed Gamal

    حان الآن وقت الصلاة على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم

  • jeje hwhw
    jeje hwhw

    بجد هذه المسلسل يفوز على أفضل مسلسل رمضاني هذه السنة

  • Robil Abdo
    Robil Abdo

    احمد السقاء اكتر ممثل مبدع في دوره

  • مصري عاشق بغدآد
    مصري عاشق بغدآد

    حمزه قيل اصل عشان تربية غفران ...ال خلاه كره وباع ابوه عساف ..

  • Davad
    Davad

    دراما أوفر دوس

  • سبحانك يارب Medhat
    سبحانك يارب Medhat

    يارب ارزقنا الزاريه الصالحه انا وكل محروم يارب العالمين

    • سبحانك يارب Medhat
      سبحانك يارب Medhat

      @Randa Alnajar اللهم امين يارب العالمين بحق الايام المفترجه دي

    • Randa Alnajar
      Randa Alnajar

      ياااااااارب ياااااااارب ياااااااارب انا وانتي وكل اللي زينا

  • Hoda A7med
    Hoda A7med

    uhukgky

  • Somya Ahmed
    Somya Ahmed

    هو داه احمد مالك فاق فى الاخر مسلسل

  • Jamila Idress
    Jamila Idress

    المولف عايز يخرج عن المالوف نفس قصة قيم اوف تروز عشان كدا مستغربين السيناريو

  • OMAR BIN AHMAD HANAFY MOHAMAD ELLAEASI Moe
    OMAR BIN AHMAD HANAFY MOHAMAD ELLAEASI Moe

    حمزة قليل الاصل قوي رغم انو واقف ضد ابوه

  • فنون وجنون
    فنون وجنون

    ‏" بطريقةٍ ما ، سيُصلح الله كل شيء " 💪💙

  • adm sam
    adm sam

    مشاهد كرتونيه مفيش كده المخرج عاوز يعمل حماس على حساب منطقية الأحداث فهبل و بهوئت منه مفيش حد يقلب على حد كده و الحد التاني اللي هو غفران يقلب برضه بالسرعه ده مفيش كده من الاخر من الاخر ده مش موجود في واقع البشر بس المخرج مش لاقي حاجه يعملها فراح عامل الهبلايه ده

  • Zhong Hua
    Zhong Hua

    أقل الدقيقه ونص خلالها امير كراره أثبت انو هو أفضل ممثل مصري حاليا يتقمص الدور بشششكل تام 👏

  • Naglaa Beshay
    Naglaa Beshay

    احمد مالك..انت لو ما بقتش ممثل كبير يبقي البلد فيها حاجه غلط ..احمد مالك ....مشهد حلو حلو حلو بس صعبان عليا انك خسرت غفران عشان فاطنه دا انت احلي منها با ابني 😂🤣 استمر استمر

  • adm sam
    adm sam

    ايه الافورة و العبط ده

  • Sara Ahmed
    Sara Ahmed

    غفران عنده وجهه نظر والواد دا جاحد حرام عليه غفران في السجن وخسر كل حاجة وبعدين حمزة دا مفتري بيقلب علي عساف ويقلب علي غفران بطريقة صعبة وينسي ان واحد ابوه و واحد رباه

    • زهره الشرق
      زهره الشرق

      برافو صح

  • IH vip
    IH vip

    الحلقة كاملة فييييييين يا جماعة

  • Mohamad Almandeel
    Mohamad Almandeel

    احلى لقطة ل حمزة بالمسلسل بس امير كرارة غفران بيه الغريب حكاااية ثانية والاولى عساف بييه الغريب اصلا كلمة الاسطورة مو للمهرج محمد رمضان الاسطورة هو احمد السقا

  • هشام علي
    هشام علي

    irbin.info/loft/fy-lm-h-y/pqyDmn6mqKqptZk.html

  • alnajla saleh
    alnajla saleh

    في هالحلقة غفران ظهر مشهد واحد فقط ومع ذلك كان اهم مشهد 💪🏻 مباراة تمثيلية رائعه 👏🏻👏🏻 برافو بجد امير كرارة

    • Fatma Tarek
      Fatma Tarek

      مشاهده كلها عظمة

  • بسنت بسيوني
    بسنت بسيوني

    حمزه دا وااااطيييي اووي وناكر للجميل يعني ابوه الحقيقي وكان مستعد يقتله عادي خالص وابوه الي رباه مع اول غلطه ليه باعو صحيح هووافتري وظلم بس مش لدرجه انو ينسالو كل الي عمله ويكرهو وكمان يقف قصاده

  • بسنت بسيوني
    بسنت بسيوني

    ههههه عفران :جرا ايه يا واد انت وهو انتو هتتخانقو قدامي طب ولا انت ولا هو روح يابني اقتلهالي علشان ميتخانقوش تاني😂😂😂

  • Karemo Karemo
    Karemo Karemo

    يا جماعه متى شيجي الأكشن

  • محمد يوسف
    محمد يوسف

    نفسي اشوف المسلسل عله اليتيوب

    • Mohamed Elkesh
      Mohamed Elkesh

      بتحلم 🤣

  • محمد صلاح
    محمد صلاح

    غفران يستاهل عشان طمع ف جليله وطلقها من عساف بالعافيه وربي ابنه واستكتره ع عساف يعني ظلم عساف اخد مراته منه وكره ابنه فيه مفيش حد بيدير الكون بمزاجه هههه يعني غفران خايف عشان ميحصلش بينهم زيه وزي عساف يقوم يقتل روح 😂😂😂 اللي عمله حمزه أكبر صح

  • زهره الشرق
    زهره الشرق

    مهما حصل دا كان الي رباه و التربية صعبة خصوصآ من غير الأب كان لازم يحترمه للأخر لكن أسلوبه كان في غاية الوقاحة و غفران آه غلط بس كان ممكن يعاتبه باحترام أكتر

  • Shahd Elzahar
    Shahd Elzahar

    انت عبيط يا حمزه

  • صوفي الدليمي
    صوفي الدليمي

    اللهم حقق حلمي وحلم كل من قال آمين يارب العالمين 💔🙏

  • High quality
    High quality

    صلوا علي الحبيب 🌸

  • عاطف غنيم
    عاطف غنيم

    برافو

  • Bilel Bilo
    Bilel Bilo

    مشاهد #غبية لا اعرف كيف قبل بها نجوم مثل احمد سقا ...ربما الأموال هي السبب

  • Mostafa Shaker
    Mostafa Shaker

    غفران مظلوم فى الموقف دا

  • عبد عرفات
    عبد عرفات

    للأسف القصة ركيكة والسيناريو ضعيف جدا جدا. خسارة كبيرة على كرارة والسقا

  • Youssif Elsayed
    Youssif Elsayed

    والله خسيس ونسى كل قلى عمله غفران معه عشرين سنة

  • Mariam Emad
    Mariam Emad

    غفران خاف يبقي هو و اخوه يبقى زيه هو و عساف

  • Hanan Abdelazim
    Hanan Abdelazim

    احمد مالك اداء سيئ وعبارة عن تخريك الوجه والغل فقط

  • Hxhfx Chhc
    Hxhfx Chhc

    فعلا صدق المثل اللى قال يامربى غير ولدك يامربى ف غير ارضك

  • أميرألصعيد وأبن الصعيد
    أميرألصعيد وأبن الصعيد

    يامربي غير ولدك يازارع في غير ارضك ياجعر

  • بتوع الدوبلاج
    بتوع الدوبلاج

    عملت مشهد خناقة حمزه و عساف بشكل مختلف و كوميدي شوفوا الفيديو علي قناتي و لو عجبكم متنسوش تعملوا لايك و سبيكرايب عشان نستمر❤️ و فعلوا الجرس عشان اللي جاي ضحك بس 🔔❤️😂

  • Adham mohamed
    Adham mohamed

    هو عمل كده عشان مفيش حاجه تفرق بينهم .

  • Mostafa A
    Mostafa A

    احمد مالك رائع امير كراره رائع معركه تمثيل بصراحه 💪

    • Mostafa A
      Mostafa A

      @محمد نصار حرام عليك ياجدع

    • محمد نصار
      محمد نصار

      احمد مالك زفت الزفت

  • уαѕѕєr
    уαѕѕєr

    المؤلف القصه جزمه ابن جزمه و المسلسل بايخ تفوه عليكم. ونهايه راح تكون بايخه لانه المولف ماعرف كيف يختم قصه المسلسل

  • M O Z A N s a m a
    M O Z A N s a m a

    المحبة سنين لكن الكره ثانية تمحي كل شيء

  • Amr badwy
    Amr badwy

    مسلسل نسل الهنود ..فيلم هندى اوفر اوي

    • Mohamed Elkesh
      Mohamed Elkesh

      🤣🤣🤣😂😂

  • уαѕѕєr
    уαѕѕєr

    رغم اننا كنت معجب بهذه القصه لكن طلعت اى كلام والله لو اعرف ما اتابع فيها حلقه واحده1

بعد