The BEST Exhaust for the Acura NSX! (EXOTIC NSX SOUNDS!!!)
16:43
211,770
Reddit
Installing the best exhaust for Kevin's Acura NSX, the Pride V2 Titanium exhaust!!!! Thank you Pride Exhaust for the amazing customer service and thanks for making the NSX sound exotic!!
NEW Illiminate merch!
www.illiminateapparel.com

نظر
  • Unknown
    Unknown

    what year is that NSX ?

  • rob tran
    rob tran

    My head hurts watching this stuff...

  • Raul Luna
    Raul Luna

    RFL Real fuxcking loud

  • talha kashif
    talha kashif

    We want flame tune we want flame tune

  • Leo Herrera
    Leo Herrera

    Sounded better before ngl

  • Krishnan Al
    Krishnan Al

    Wow

  • Luis Flores
    Luis Flores

    Nice bra nice 👍

  • Nathan Rodriguez
    Nathan Rodriguez

    Smexy

  • Eduardo Esqueda
    Eduardo Esqueda

    Don’t do wide body

  • LSR Jordan
    LSR Jordan

    K24 swap the nsx

  • Oscar Bautista
    Oscar Bautista

    “cEo” this dude was so humble before and now he treating his friends like employees..

  • SavJayyz
    SavJayyz

    When that NSX revved was looking at the screen like wtf

  • Cloud70
    Cloud70

    14:26 I see a boner lol ♥

  • Brandt Frydenlund
    Brandt Frydenlund

    would of sold u mine for half price with test pipes and headers lol

  • Jm Catap
    Jm Catap

    My grandpa from italy hes a guy that loves ferrari but i showed him this car and he said "is that a old ferrari" Like bruhhhhXD

  • Walter FJK
    Walter FJK

    Holy F*ck the NSX sounds insane!!!😳😯😲😱🤯🤯🤯🤯🔥🔥

  • Marius Therchilsen
    Marius Therchilsen

    It sounds so good

  • luca Poeka
    luca Poeka

    Mx5 miata

  • Justin Angeles
    Justin Angeles

    Hey randy we need some old school truck parking lot sliding bro

  • Willy Wally
    Willy Wally

    Coils when?

  • Ivan De Hoyos
    Ivan De Hoyos

    Lol hey y’all hiringggg 😂 shooting my shot lmfao

  • Willam Andrew
    Willam Andrew

    Happiness is all I see now as Mr Brian Fredrick have finally made me rich, This is my testimony on how I finally join the worldwide illuminati after I have been trying to join the brotherhood for a very long time, until last week here when I met Mr Brian Fredrick online who helped me to join the brotherhood online and i receive the sum of 600,0000 Us dollars in to my bank account instantly after my online initiation ritual and also I will be earning 90,000$ every month end, Am so happy! If you are interested to Join the worldwide illuminate today, contact Brian Fredrick today instead of accepting scammers to take your money all the name of helping you join, whatssap Brian Fredrick to join, via whatsapp +16573878577

  • Joelthaddy Luzon
    Joelthaddy Luzon

    Wow

  • Alfredo Casillas
    Alfredo Casillas

    hay bro im from Santa Barbara i got my illiminate sticker

  • rayhaan301
    rayhaan301

    yay Acura/Honda content

  • Spyderco Spyderco
    Spyderco Spyderco

    These are nice cars but slow as fuck lol stock that is

  • DMILL
    DMILL

    RFL = really fucking loud

  • Yddle
    Yddle

    it sounds really dope!!!

  • Sonny Hidalgo
    Sonny Hidalgo

    nsx sounds badass

  • Fernando Ramirez
    Fernando Ramirez

    No lie , this was one of the funnier videos I swear.🤣

  • Thistasteslike ass
    Thistasteslike ass

    Illiminate ain’t the same anymore

  • Dan Park
    Dan Park

    It is time to covert the nsx from clean title to salvage title. Self taping screw, fender roll and hella stance (IRbin engineer)

  • Oscar Rivera
    Oscar Rivera

    NSX sounddddd crazyyyyy 🔥🔥

  • Brian Beltran
    Brian Beltran

    Y’all should’ve went with the STMPO Messiah Exhaust. It’s the best sounding exhaust for the NSX IMO. Sounds like a F1 car with it.

  • 死神Yujirō
    死神Yujirō

    Veilside fortune kit next

  • doubleoazn03
    doubleoazn03

    I wonder what the nsx sounds like now when it hits vtec

  • 90's Acura Garage
    90's Acura Garage

    LOVE THE NSX , THE NEW EXHAUST SOUND GREAT 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥 ILLIMINATE

  • Walt Man
    Walt Man

    Good choice, same one I have on mine. Hope you've got good speakers to drown out the highway drone lol

  • TheShop
    TheShop

    How much what brand is the cat back

  • Mazy D
    Mazy D

    Bruh 16 minutes for 1 rev on the lift ?! Come on.. this is a car channel lets see some flybys and revs etc ❤️

  • S S
    S S

    Coilovers on this monster truck next?

  • kohl cline
    kohl cline

    is luke kenny beats brother

  • Jake Nodder
    Jake Nodder

    god is awful seeing other people living my dream :(

  • Jay Are
    Jay Are

    Sounds like a NSX Indy car

  • Jack Muir
    Jack Muir

    I bet you 1 dollar randy wont pin this comment also if your calling me a bot im not

  • Mauro LV
    Mauro LV

    Dude chill with the adds

  • Joker 420
    Joker 420

    Good seeing Kevin back in the videos just like the old days

  • Glenn Feliciano
    Glenn Feliciano

    I kinda wanted to see the installation process

  • Nikhil Hira
    Nikhil Hira

    When you buying a ke 70 bru

  • Unified Montreal
    Unified Montreal

    Almost the same set up as our NSX

  • Cameron DAS
    Cameron DAS

    irbin.info/loft/fy-lm-h-y/np94fYjUynJnyH8.html

  • Pop Art
    Pop Art

    Pride RFL stands for “real fucking loud”, and it is. I drove behind a RFL equipped NSX for a parade lap and could not hear my own car. NSX with Mugen exhaust. I don’t think he’s going to keep it for long. It is really loud.

  • Mundocustom
    Mundocustom

    Supercharge the NSX🙏🏾

  • Richmond M
    Richmond M

    Sounds like r35 gtr. Man what the. I like it.

  • Keegan Van Wyk
    Keegan Van Wyk

    might be the loudest car in illiminate

  • tristan tuyn
    tristan tuyn

    It's sounds A LOT like my 964🤔

  • JohnnyBoy’s Wrx
    JohnnyBoy’s Wrx

    NSX sound nasty!!

  • 8r2nd0nS
    8r2nd0nS

    Y’all should’ve rigged it to where one person wasn’t blindfolded 🤣

  • Light skin Antics
    Light skin Antics

    The nsx sounds amazing

  • Soven Suy
    Soven Suy

    love the content keep it up!

  • Bleach Stain
    Bleach Stain

    Lmao, $70 worth of custom piping, y pipe and 2 aftermarket mufflers and I got damn near the same sound out of my RL. Love the NSX though.

  • Phu Vuong
    Phu Vuong

    I'm fan of NSX but honestly the new one does not sound loud as this unless we have custom exhaust with it. But the 2nd gen NSX pretty quick already so mid hybrid V6 twin turbo does not need loud exhaust, in my opinion

  • Unknown Gamer
    Unknown Gamer

    IT NEEDS THAT SUPERCHARGER!!!

  • Rojah
    Rojah

    thomas looking thinner or am I tripping

  • Edgar Villa
    Edgar Villa

    Randy needs to stop addressing the people talking shit lowkey

  • Edgar Villa
    Edgar Villa

    Don’t wide body it. Keep her original.

  • Loupgarou
    Loupgarou

    Needs a driving video for sound.

  • Isaac Santos
    Isaac Santos

    That garage is fiiire

  • Ant2times _
    Ant2times _

    When we gon see the s14

  • Jdm enthusiasts Noah
    Jdm enthusiasts Noah

    Why does that sound like a old school Ferrari the legendary nsx

  • BlueWill Gaming
    BlueWill Gaming

    My dream car! the acura NSX!!!

  • Isaiah Campos
    Isaiah Campos

    Sav 🏎

  • Christopher Chicas
    Christopher Chicas

    Kj was so happy when he heard it

  • Andrew Nguyen
    Andrew Nguyen

    Finally jumping up to our nsx level.. haha I see you went with my boys pride exhaust.

  • Op_ SkYs
    Op_ SkYs

    No hate or anything but for my personal taste it’s kinda loud

  • IKronix
    IKronix

    Shit man I want to be apart of the team and hangout with yall and just build some cars I dont know absolutely everything about cars but its be cool to like help Luke out and make things easier yall are forsure cool as hell

  • Kris Buckton
    Kris Buckton

    Loving the mocking of the working white guy

  • Miguel agf
    Miguel agf

    Sigh, I wish I have one :( . 8 I would do anything to get a NSX. #DREAMCAR

  • garinallstar
    garinallstar

    This needs a rocket bunny kit

  • Yoitsjerald
    Yoitsjerald

    Luke coming clutch

  • Donald Mokgale
    Donald Mokgale

    This sounds MENACING!!!!!!!

  • Zander Lee
    Zander Lee

    Shoutout to randy for dropping a dope video on my birthday 🤘

  • Rayz
    Rayz

    Finnaly some Honda material👌🏽

  • lul burner
    lul burner

    thomas is carrying the videos bruhh

  • lul burner
    lul burner

    bruh randy and kj almost the same height

  • Jr Freshh
    Jr Freshh

    Shit sounds kinda raspy no lie

  • churchbo
    churchbo

    Support comment from Guam 🇬🇺

  • Craig Phipps
    Craig Phipps

    RFL = really f-ing loud😎

  • HYV0
    HYV0

    Hi

  • Juan C
    Juan C

    They got some rice cooking in the nsx

  • Jonnie Jay
    Jonnie Jay

    Nice little touch in it !

  • Alex Sanchez
    Alex Sanchez

    We need to hear her on the road under load, let us eat up that vtec crackin Randy 👍🏼🤘🏼🤙🏼👌🏼🙏🏼

  • Emmanuel Ochoa
    Emmanuel Ochoa

    Put emi on some merch 🤭🤔🤩

  • kvst!nJ3ith
    kvst!nJ3ith

    DONT WIDEBODY THE NSX

  • Roberto Contreras
    Roberto Contreras

    Randy lost his humble ! Treating his "homies" like employees... really miss seeing everyone around working together

    • Jarden KT
      Jarden KT

      was lowkey a big yikes...

    • 123456 123456
      123456 123456

      Fr the way he was talking shit in front of that white guy like “ceo stuff” and “he’s taking our money” like tf! Fukked up no one wanna hear that shit he seems full of himself...

  • Above Andy
    Above Andy

    i liked 100 of your post :)

  • GhostDigital
    GhostDigital

    Damn she sounds nice!

  • Dan Does Junk
    Dan Does Junk

    N/A bliss

  • vapids
    vapids

    Dam that’s one wack nsx

  • FEAR MY EVIL CREW
    FEAR MY EVIL CREW

    Y’all should install some of those beds that Han had in his garage in Tokyo drift