Who Can Cook The Best BBQ Ribs In 2Hype?!
20:23
1,049,489
Reddit
#bbq #bbqribs #2Hype
2nd Channel: goo.gl/Se1qBH
2HYPE Channel: irbin.info/both/Y4AlDv6wL2qhrX29iwdqAg
Follow me on Twitter: twitter.com/cashnastygaming
Instagram: @cashnasty

I livestream on Twitch! www.twitch.tv/cashnastygaming

نظر
  • CashNasty
    CashNasty

    Whose ribs looked the best?

    • Zaire Rose
      Zaire Rose

      Honey brown sugar mustard syrup and barbecue sauce especially if it’s baby rays BBQ

    • deandrea gangs all day
      deandrea gangs all day

      I think jesser

    • SUPREME MAR
      SUPREME MAR

      See who makes the best steak

    • Shivam Takyar
      Shivam Takyar

      James but if Chef O' Nasty was competing, he would've have smoked the competition.

    • Tanner Currier
      Tanner Currier

      Cash baby

  • vNxvxrMxss
    vNxvxrMxss

    Cash need to hop on the track😂🤲🏾

  • Mladen Ninkovic
    Mladen Ninkovic

    For what reson do we not get to watch cash's reaction to kris's ribs.

  • I Hoop FF
    I Hoop FF

    Cash: Kenny, this your panda express Kenny: Yea Cash: How did I know this was your man?

  • Jose Chavez
    Jose Chavez

    Why it seem like cash be punkin these dudes? Im just sayin lol

  • John's Fishing clip's
    John's Fishing clip's

    Is it just me or did Cash not show lsk food??

  • Tayy deontay
    Tayy deontay

    The boy was hungry hungry

  • Brxxsy 2K
    Brxxsy 2K

    WHO MAKES THE BEST STEAK IN 2HYPE!!

  • Timmy McCoy
    Timmy McCoy

    Worlds greatest intro

  • Xavier 07
    Xavier 07

    Who makes the best steaks?

  • pxle sorb
    pxle sorb

    u was killing the song wow

  • Odet Chavira Mendoza
    Odet Chavira Mendoza

    Cash: mitchell for taste you got a f***ing 0 me: hahahahah

  • mr Cocopuff
    mr Cocopuff

    He needs to do who makes the best steak

  • William Newton
    William Newton

    That’s the hot sauce from hot ones

  • Jadakiss Wilks
    Jadakiss Wilks

    Bro cooked the ribs like a steak😂

  • FR33ZE GAM1NG
    FR33ZE GAM1NG

    Did anyone see lsks ribs??

  • Jon Da Dogg
    Jon Da Dogg

    OHHHHH Cash Thumppin In Da Booth 0:00

  • Mario Garcia
    Mario Garcia

    I miss the old cash nasty

  • Jacob Martin
    Jacob Martin

    Pretend chef

  • Jacob Martin
    Jacob Martin

    Cash suck bruh hahaha he ain’t cook for nothing. Flavors outta whack

  • Alex Macias
    Alex Macias

    Is it just me or u guys couldn’t see kris dish

  • Bakari Horace
    Bakari Horace

    It’s hard to mess up ribs

  • c l o u d x b u r s t
    c l o u d x b u r s t

    Why y’all gotta do Mitchel like dat lmaoo

  • KT1!
    KT1!

    i was kinda surprised seeing the mustard rub as thats like a legit technique used in bbq

  • The Real Amplify
    The Real Amplify

    😂😂 IM DEAD WHEN HE SAID ZACK I GIVD YOU A 2 HE DONE BROKE HIS NECK AND WHOLE EYES POPED OUT 😂COUSIN WAS EXPECTING A 5

  • LEGENDTTV_SPAM 09
    LEGENDTTV_SPAM 09

    the intro is fire. i've qTCHED THIS LIKE 50 TIMES

  • Thampapon Prathum
    Thampapon Prathum

    it's a grill bro. lol

  • Austin Searcy
    Austin Searcy

    Jidel a clown now

  • Elijah Nowell
    Elijah Nowell

    2!!! With the boiling and rubbing!

  • William
    William

    Jiedel casually adding multiple drops of da bomb as it is ketchup lmao💀💀

  • Myst Svan
    Myst Svan

    Yooo

  • Basketball Mixtapes
    Basketball Mixtapes

    GOD bless💕🙏🏾

  • Trey Brown
    Trey Brown

    Jesser skeeeeeeeeeed 😂😂😂💨

  • Angel Mora
    Angel Mora

    Aye these funny as hell

  • xJasons
    xJasons

    intro 10/10

  • Chris_Buckets02
    Chris_Buckets02

    What happen to kris presentation

  • Boytrainer
    Boytrainer

    Where kris ribs

  • DuxSnipxer
    DuxSnipxer

    Cash gotta teach me how to cook

  • Eh Hser
    Eh Hser

    “HE BE SHAKING THAT” 💀

  • David Robles
    David Robles

    Some of these boys needa get tf out the house n be more like cash n not all Hollywood not knowing how to grille or cook ribs or chicken shit is basic soul food homey meals. Cash needs to take them boys out in the wild n do man shit.

  • Vicky Avila
    Vicky Avila

    Why do none of them know how to cook and there all in the 20's and up

  • Errick Banks
    Errick Banks

    That's Fire 🔥 👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿👏🏿

  • Awake
    Awake

    Cash the only real one out this group

  • Squigga.Mp4
    Squigga.Mp4

    What’s better than hanging out with your bros, cooking with your bros.

  • Iflekkz_TOPHAT G.o.a.t
    Iflekkz_TOPHAT G.o.a.t

    Cash lemme cook a steak for you I’m only 14 and I bet I cook better then them

  • Soy Saucing
    Soy Saucing

    Am i trippin or did i not see kris’ dish

  • Michael Malka
    Michael Malka

    Jide;

  • Joseph DeFoe
    Joseph DeFoe

    Hopefully people will stop sinning before Jesus Christ comes back ✝️❤️🙏🏿

  • sniperguy 1790
    sniperguy 1790

    My dads😝 they be bussin bussin literally like competition grade

  • Moises Gonzalez
    Moises Gonzalez

    Hold up they ain’t show lsk ribs

  • Rojan Tmg
    Rojan Tmg

    The intro was the best part😎😎😎

  • Rojan Tmg
    Rojan Tmg

    The intro was the best part😎😎😎

  • Mikle Olivas
    Mikle Olivas

    When they were all together at the grill the way cash said “tf is that man”😂😂😂😂😂

  • lxve crxshed
    lxve crxshed

    That intro song

  • officialkeewon
    officialkeewon

    People watching this like: -in bed -not in full screen -reading comments -if I am right, u owe me a sub 💪🏾

  • Maximum Prime
    Maximum Prime

    One time I had just a little bit of the dabomb it burnt my mouth for 30 minutes straight

  • Ging Ging
    Ging Ging

    Cash=bars?

  • Frank Rizzo
    Frank Rizzo

    I would’ve never guessed he would’ve won 😂

  • jared tildon
    jared tildon

    mustard base bbq is a real thing. and it’s good af

  • Rjm Swag
    Rjm Swag

    Love the intro

  • Jett Lloyd
    Jett Lloyd

    The shut gun nomenclaturally handle because secure preliminarily frame at a nasty vacation. comfortable, quickest beam

  • eXc Necxze
    eXc Necxze

    Is anyone gunna talk about how jeidel/James looks like he hates his life and really doesn’t wanna be there. Like come on bro

  • Clxuted
    Clxuted

    Bro I started dying when zack boiled his ribs😂😂😂

  • Rob
    Rob

    Y’all fucking funny

  • Crypto Capital Venture
    Crypto Capital Venture

    I recommended a professional broker to you guys sometime ago,can i get person who invested with her Comment below

  • King thias
    King thias

    Its actually 5/5 Yall forgot the python one

  • Optimus Megatron
    Optimus Megatron

    I want my babyback babyback babyback

  • Antonio Hardin
    Antonio Hardin

    45 minutes to make ribs is crazy

  • Clifton Davis
    Clifton Davis

    I was brushing my teeth and watching the video and saw all James seasoning and said “Yeah” that fina be salty asf

  • fernando babilonia
    fernando babilonia

    You should do who makes the best steak 👍

  • Zuberi Bailey
    Zuberi Bailey

    I did not see kris present😂😂

  • Ace 31k
    Ace 31k

    Do who make the best steak 2hype

  • Emmanuel Bustillo
    Emmanuel Bustillo

    Flight should be in atleast one of these videos. I wanna see him cook and compete

  • Brandon Postma
    Brandon Postma

    The bars in the beginning 😭😭🤣🤣

  • NickOn240hz
    NickOn240hz

    Who’s watching this while eating ribs on Easter

  • Oreo Olusol
    Oreo Olusol

    Give life to Jesus Christ Jesus Christ

  • J- Sizzle
    J- Sizzle

    Nobody gon talk about how Zach tryna boil the fxckin ribs

  • Ultra Sports
    Ultra Sports

    Bruh Mitchell a physco He trying to kill cash

  • James
    James

    What's the name of the instrumental that starts around 14:40?

  • Beyond Cheese
    Beyond Cheese

    nobody: Zach: you gave me and the mustard boy the same rate :O 17:55

  • Zyon Brown
    Zyon Brown

    That man zack was to hurt because his rib was nasty. His reaction was hilarious 😂 .

  • lFC UPNXTl
    lFC UPNXTl

    Pork chops

  • Hallster
    Hallster

    We didnt see lsk ribs lol

  • BJK PROD
    BJK PROD

    With out cash this 2 hype shi would be shit

  • JerrAO
    JerrAO

    i thought it was a juicy j song playing during the intro

  • Brooks2129
    Brooks2129

    Mitchel knew exactly what he was doing with that mustard. Smart man

  • David Dogg
    David Dogg

    the crazy thing about this is they makin his food with no gloves on

  • Casey Case
    Casey Case

    Paper plates r not presentation

  • C4ED
    C4ED

    THE OG INTRO YESSSIRR

  • Kasi Smith
    Kasi Smith

    Liking this who can cook the best vids. All y’all can’t cook to be honest but hey... everybody can’t be me... lol jk much love from Hawaii brada 🤙🏾

  • Jailyn Sims
    Jailyn Sims

    LSK: I call it "The Kribs"

  • Jailyn Sims
    Jailyn Sims

    WOW!! Zack got TIED for 2nd with James. He almost won AGAIN!!!

  • Jailyn Sims
    Jailyn Sims

    U should do who can bake the best cake next.

  • Nathaniel L'Acosta
    Nathaniel L'Acosta

    Moochie the 🐐

  • Andrew Vo
    Andrew Vo

    The majestic temple lately move because court intracellularly live after a nauseating criminal. receptive, wrathful butter

  • Michael Jordan
    Michael Jordan

    WHO TF BOILS RIB?? 😃🔫

  • Terrell Scott
    Terrell Scott

    these videos are the best

  • itzTEz Ez
    itzTEz Ez

    Did cash even eat LSKs ribs?

  • GE_YT
    GE_YT

    The intro kinda slide

  • NLEGRADUATE
    NLEGRADUATE

    CashNasty where the intro freestyle video???